"Hallå ljungarumsskolan! Linda här"

TiHi, gissa vad jag har gjort idag? Jo, jag har raggat lite på rektorn (och andra viktiga personer på ljungarumsskolan) så jag fick prata i högtalarna så alla elever hörde mej!
Började att lite snällt gå till min mentor, som sa att jag fick gå till expiditorn, som sa att jag fick gå till rektorn, som godkände att jag fick prata i högtalarna och sa att jag skulle gå tillbaka till expiditorn, som släppte in mej i mikrofonrummet.
Vad sa jag i högtalarna då? Jo, jag gjorde lite reklam för Having a Blast, vi ska ju spela på UKM i morron :D
UKM, Insikten, 18.40 HAVING A BLAST

Nu tror jag dock att ner laddningen av Hitta Nemo är klar, så jag ska lägga mej i sängen och tönta till den :)

NATTIIIIIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0