jag har tråkigt :(

Lilla jag har tråkigt, så tittade igenom lite gamla dokument på datorn och hittade en såndär sak där man ska svara på frågor genom att random ta något sms från inkorgen :D 
Tänkte dela med mej av den, so here we go



Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
tack. älskar dig.

Vad gillar folk bäst hos dig?
bajs


Vilken raggningsreplik faller du för?
nä du har ståfräs

Vad var det första du sa imorse?
jag borde messa matte nu va? xD

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
inget, jag är helt naken

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
hur var det vi sa om att spotta i koppen?

Så vad säger du under förspel?
oley vi e s kön typ i mitten J men jag messar när vi e inne

Och efteråt?
Raol kommer :(


Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
game over!

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Jag utmanar dig att dricka cola med erotisk olja i som smakar nåt!

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
omg. Snygglinus på maxi!


Vissa saker va lite kul :D


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahah, den sista låter lite bekant :D

2010-04-19 @ 23:37:39
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: hehe...

Jag tror jag känner igen några sms xD

2010-04-30 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0