Lite privatliv kan man väl unna varann eller?

DET JAG SKRIVER OM I DETTA INLÄGGET HAR INTE HÄNT MEJ, UTAN EN PERSON I MIN NÄRHET.
(anledningen att jag tar upp det är att det gör mej arg.)

Något jag tycker är förbannat idiotiskt och omoget är när man utan tillstånd eller i hemlighet läser sin flickväns/pojkväns mejl eller sms. 

Lite privatliv kan man väl unna varann eller?
Är det meningen att man inte ska kunna ha lösenord osv sparat i datorn pga att ens pojk/flickvän kanske loggar in och läser sådant som är privat?

Nej, tycker det är jävligt lågt.

Visst att man inte ska ha hemligheter för varann, men att logga in på mejlen utan tillstånd är väl ändå att gå över gränsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0