random minne

Random minne som dök upp i skallen:

Kommer ihåg i norge, morgonen vi skulle åka hem och jag skulle ta på deo.
Jag var så trött att jag tog deo utanpå t-shirten eftersom jag trodde jag hade ett linne på mej.

på tal om det måste jag köpa en ny deo snart... och en julklapp till min far......................................... (många punkter tyder på att man är gammal. jag är gammal.........)

Nej men serriöst, är jag den enda som har föräldrar som inte kan skriva bara en eller 3 punkter, utan måste alltid skriva minst 5?
ex. Jag kommer hem om ca 50 minuter...................

Dagens vuxna alltså. nae.

Kommentarer
Postat av: Dad

...Linda i ett nötskal.. ps.3punkter :-P

2010-12-17 @ 22:25:21
Postat av: jonna

min mamma skriver bara "ok" till allt :(

2010-12-20 @ 09:13:29
URL: http://flavoroftheweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0