Recept på hur du tvingar fram sommaren

Hej hallå dagboken!
Gick en långsväng med hundarna idag på morronen tillsammans med Kajsa, trevligt trevligt :D


Sen frammåt kvällen fick jag en impuls att jag var tvungen och köpa lampor till mitt rum (min förra slutade på något mystiskt sätt att fungera, jag hade inget med saken att göra!).

Tänkte åka upp till IKEA i min ensamhet, men tur som jag hade hängde Anne med upp (gratis skjuts
<3 <--glass)
Bidde även lite impulsshopping på IKEA också i form av nån mask eller nått som man ska ha över ögonen efter att man haft den i kylen ett tag... Vetifan va den är bra till egentligen, men den va tuff, och det är det som är huvudsaken!

Efter de blev det även ett litet besök inne på a6, där jag va så schysst att jag bjöd syrran på Sluch (hur fan stavas det? :O:O ), osså hittade vi även dom mest brutala och übertuffaste solbrillorna jag någonsin sett. Såklart va vi tvungna att lägga våra sista slantar på dessa underbara skapelser

totalt värt det
(skummiskameran gjorde gråa fläckar på dom, men dom är bara rosa...)

I morron ska jag köpa mer slush, ha mina brillor på mej och även kortbrallor och linne så kanske sommaren kommer fortare :D






Sen måste jag även skryta och säja att jag varit en duktig dotter och städat mitt rum!
Klädhögen började leva och försökte äta upp mej
IIIIIIIIIIIIIIIIH!

Kommentarer
Postat av: Angelica

VAFAN GÖR LARS-OVE PÅ DITT RUM?! :'O

2010-02-18 @ 22:42:30
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0