Sagan om hur vi nästan fick sova över i replokalen / The Mission

Stack till Anne idag efter skolan och lärde mej några nya låtar, för att sedan dra iväg på ett "Mission" som hon hade talat om för mig i går att jag skulle på!
Missionet visade sej vara på Stråga, nere i replokalen där vi skulle repa :D
(måste även nämna att de va tufft när dom frågade vilka vi va, och vi äntligen fick säga att vi va Having a Blast)

Måste säga att de gick jävligt bra för mej, med tanke på att jag precis börjat spela bas och aldrig har repat innan!

Problemet kom ju sedan när vi skulle hem dock!
När vi kollade på klockan såg vi att det var 10 minuter sedan vi skulle slutat repa, så Hojo (<---OMG, jag är snäll och länkar) stack upp och kollade så någon var kvar så vi inte var inlåsta, och som tur var va det 2 strågaarbetare kvar.
Så vi packade ihop våra grejjor, och kanske 3 minuter senare när vi skulle gå upp ur källaren (där replokalen ligger), hade dom stuckit och vi kom inte ut :| xD
Så då var det bara att ringa dom, så fick dom vända och komma och släppa ut oss :D
Jag hade skrattat om vi hade varit tvungna att sova över i repan, det hade varit puwnkrawk!
Nu blev det inte så dock...

Måste även nämna att de va lite ockward moment när dom som repade innan oss var bla mitt X.... :O
Well, I don't mind, men lite skummt dock :O
I morron är de friluftsdag och jag ska köra hardcore friskis-pass och sen bada (sitta i bastun)


bajs bajs suckers :D:D:D:D



Kommentarer
Postat av: mamma

hmmmm..no coments..om everything..morsan väldigt confuced..

2010-02-25 @ 00:03:42
Postat av: Angelica

Omg, varför fick inte jag nån länk!? :'(

2010-02-25 @ 07:50:45
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0