snart bär de av till farsan

Lame-ass dag i skolan idag, fast nu är de ju äntligen LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV :D:D:D:D:D:D:D:D

Senare blire att dra upp till farsan och låna hans bubbelbad :D
Och i morron ska jag till stan hade jag tänkt och köpa en sladd + ett axelband till basen (<3)




på tal om "<3", jag tycker inte de ser ut som ett hjärta, de liknar mer en glass! :O:O
mmmmmm, glass *dregggel*
undra om man kan göra egen glass... av typ mjölk och is... och lite piffiallkrydda.... JAG MÅSTE TESTA!!!

adjö, dör jag av förgiftning så ska ni veta att jag inte vill ha någon begravning, jag vill dumpas ner för taberg :)

Kommentarer
Postat av: Kuro

Glaasss "droooooooooooolz"

2010-02-12 @ 15:06:03
Postat av: Angelica

Det går inte att göra glass fattar du väl. Glass utvinns av kräks från isbjörnar.

2010-02-12 @ 15:17:18
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Angelica

(and i like it)

2010-02-12 @ 15:17:26
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: mamma

ja har jättesmaskigt recept på glass..bara du diskar efter dig..pöss

2010-02-12 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0