VARNING FÖR OMOGEN HUMOR!



Gulliga citat från Hillevi

1.
- Linda... När du gör sådär ser din mun lite ut som ett rövhål!
Jag skulle se förvånad ut, men tydligen lyckades jag inte bra :(

2.
Hille: - Vad är detdär?
Jag: - Rumpa :D
Hille: - Varför rör den sig så :|
Jag: Vet inte *fnizz*
Jag vet inte vad jag gjorde och det låter inte kul över huvud tagen, men jag kommer ihåg att vi skrattade röven av oss åt det innan, så jag va tvungen att skriva upp det på en lapp och lägga i min ficka :O


3.
- Kan inte alla bara vara ollon så jag slipper se dom!?!?
Vi diskuterade den plötsliga trenden på Ljungarumsskolan där alla killar snaggar håret.
Det hon ville få fram var att dom som gjorde de såg ut som ollon och att lika gärna alla kunde snagga sig så hon slapp se/lägga märke till dom.




Fortsättning följer eventuellt!



Kommentarer
Postat av: .

Jaa D:

Jag hatar dig :D

2010-02-26 @ 16:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0