lååååååååååååååååååångsaaaaaaaaaaam dag.

Duktig Lintantintan som lyckades försova sej 1 och en halv lektion idag (Y)
Vaknade när jag skulle av att väckarklockan inte pep, utan den tjöt! Så jag fick typ panik och klickade på alla knappar jag hittade och somnade senare om. På något vänster lyckades jag dock stänga av alarmet och vaknade sedan upp 8.55 och undrade om inte klockan skulle ringa snart, sen STRESSA.

Typ vid sextiden sen någonting ska jag, morsan och farsan hem till Anne som fyller 21 år.
GRATIS SYSTER! (först till kvarn gäller)




Nu ska jag bara avsluta denhär skiten med ett GNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! (dinosaorije ljud)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är inte alls först till kvarn ! :O

2010-01-28 @ 15:39:48
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Grattis Anne!

och lyckat me o vakna kl 8:55 failer ;P

2010-01-28 @ 15:54:55
URL: http://kuroinekosama.blogg.se/
Postat av: mamm

avdrag på veckopeng..100kr per minut du försover dig.. pöss

2010-01-28 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0