jag kan nått som inte du kan, lalalalla

Eller kanske är jag inte ensam om att kunna göra en massa saker samtidigt?

Just nu har jag inte mindre än 3 saker på G, jag spelar bas, ska ju repa ikväll så måste frächa upp minnet lite, I'm surfing on the internet baby, kan ju inte låta bli att kolla lite bloggar, facebook mm, och det jag egentligen borde hålla mej till: packa inför sälen!

I morron bär det ju som sagt av till sälen med folket från norrahammar!
Hanna har på något skummt sätt lyckats få mej att bli konfaledare (jag misstänker att hon drogade ner mej och slog mej med en banan i huvudet).

Måste säga att jag suger på att packa, och känner jag mej själv rätt så kommer väskan stå i mitt rum i några veckor extra efter att jag kommit hem tills morsan får spel (jag är lat och det är jobbigt att packa upp).
När jag hade varit i Stockholm en helg och sett Green Day tog det lite mer än en månad innan jag packade upp väskan xD



sepe
Dagens Låt: BFF - Bowling for soup

Kommentarer
Postat av: mamma

vi känner visst varandra ganska väl..ha kul i Sälen..pössss <3

2010-03-10 @ 22:37:52
Postat av: Hanna

Jag dogade inte alls dig!!!

jag bara hotade dig.....och sen mutade jag dig=D

2010-03-11 @ 13:34:58
Postat av: Hanna

Drogade*

2010-03-11 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0