Skadad för livet

Tror nyss jag chockade morsan så hårt att hon fått men för livet :)

Till att börja med tog jag fram en starköl ur kylen och satte mej vid bordet och lådsades öppna den (tyvvär va det bara anne som såg, morsan reagerade inte förren vi började skratta)

Eter det förklarade jag för min kära mor vad bonka gaderob var för något, och när vi endå var inne på de spåret så kom vi in på lite annat sådant snack, osså skulle jag säga vinballe (nej, det är ingen länk till någon bild, så tyvvär alla porrsurfare).
Morsan hörde fel och trodde jag sa linbana, därav det nya verbet för när killar tillfredställer sej själva: dom åker linbana.

Nu låter jag er få bilden i huvudet själva och säjer godnatt och adjö och tackar för att ni läste detta otroligt meningsfulla inlägg

 


Kommentarer
Postat av: mamma

säger bara en sak..NO COMENTS!!!!

2010-03-15 @ 23:20:57
Postat av: mamma

oj..klickade på ordet vinballe..är minst sagt chockad!!!

2010-03-15 @ 23:23:36
Postat av: lina

fylleballe brukar ja säga men de är väl olika namn för samma skit :)

2010-03-16 @ 15:38:02
Postat av: Angelica

^vinballe låter ju bara så mycket sexigare. låter som en gummibjörn typ.

2010-03-17 @ 22:42:41
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0