Fy på mej

Har inte varit särskillt aktiv på bloggen det senaste, men pallar inte blogga eftersom det ändå knappt är några som läser...
men, här kommer en liten update med bilder.



OMG!! <3
I lördags var jag (precis som alla andra) på Rix Fm festivalen, och JAG SÅG ERIK GRÖNWALL <3
Jag är totalt kär och han är min största idol! OMG! tänk att få prata med honom! Jag skulle vara lyckligast i världen.






Erik va het på Ljungarumstrofeen i torsdags då alla stackars kungarummare va tvungna att gå/springa runt munksjön.
jag hade lite svårt att se honom dock bland alla i svarta kläder :(



OMG FOR REAL!!!!!!!!! anne och jag såg en bil som hette OMG !!! jag ba OMG, o hon ba OMG!!! och vi ba OMGOMGOMG


<
ehehe,... bilden förklarar allt




jak vara söt råtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0