Vart tog den vägen? :O

Jag är läskig, jag gör saker utan att märka det.
Först åt jag en kexchoklad framför datorn, när den var slut la jag pappret på bordet och surfade lite, sen helt plötsligt märker jag att jag sitter och håller något i handen. Det var ett tomt kexchoklad-papper. Och det var inte pappret från kexchokladen jag åt innan, för det låg kvar på bordet.
Jag hade ätit en till kexchoklad utan att märka det :|


Nu är jag lessen eftersom jag är otroligt sugen på kexchoklad eftersom jag råkade äta upp den sista utan att märka det...

Kommentarer
Postat av: mamma

Du e otroligt disträ..glömmer både de ena o de andra..har du frågat Moa om hon förlåtit dig..hmmm pöss iaf

2010-05-17 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0