Day 06 – Your day

Började med att gå upp vid 7 och äta frukost, sen bar de av till skolan.

Hade svenska: Failade lite smått med läxan att redovisa då jag hade uppfattat det hela fel och gjort den läxan som var förra veckan (som jag hade missat då jag va sjuk). Tur att man fick göra om de näst nästa vecka istället!

Hade Gympa: de va gym, åh va ansträngande... NOOOOT! Dock hade jag en lite mindre nära-döden-upplevelse under benpressen på 100 kg när Linnéa stog och ropade "Va ska jag göra va ska jag göra!?!?!" och jag typ mosades xD

Sen vare lunch och lite snöbollar. Jag kan säga att Ogge, Ralle och Marcus: ni kan alla se fram emot en smärtsam (eller kall och blöt iallfall) hämd! Jag är inte nöjd än ska ni veta!!

Sen vare Engelska: Jag och Anneli spelade in vårat snack om julen på engelska. Vi va jätte ambitiösa och gick ut i snön och hade julmusik och allt. Bäst att inger-stringer sätter mvg på oss nu!

Sen åkte jag hem och slösade bort tiden tills jag åkte till norrahammar och kollade på Remember Me (som faktiskt inte sög lika mycket nu 3e gången jag såg den) och efter de bar de av hem till Anne för att köra ett hemma-rep


TREVLIG DAG :D

Kommentarer
Postat av: kicke

I saved your life :) you owe me

2010-11-22 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0