Day 11 – Your siblings

Jag har bara ett syskon i form av en syster som heter Angelica aka Anjelka, Ikka eller Anne som är 21 år, jobbar som städerska och bor också här i Kungarum (ca 5 minuters gångavstånd från mitt hus).
Hon spelar även gitarr och sjunger i det übertuffa bandet Having a Blast.
Hon är en väldigt snäll syster som tar med sin lillasyster (dvs mej) på trevliga konserter som Green Day, Backyard Babies, Her Bright Skies osv.


När jag va jätte jätte liten tyckte vi om varann men sedan blev jag tydligen en jobbig snorunge och hon en trotsig tonåring och "The Hate-period" började.
Vi bråkade nästan varje dag osv. MEN! För att se de positivt är jag tack vare det inte håröm.

Efter att hon flyttade hemifrån sedan tog "The Hate-period" slut och vi blev faktiskt ganska bra kompisar.
Tror att det är lite lättare att hålla sams med sitt syskon när man inte är tvingade att träffas varje dag, och numera tycker jag faktiskt om min syster ganska mycket!





Sista bilden är från kön till Backyard Babies




Kommentarer
Postat av: Angelica

din syster låter mycket bättre än dej!

2010-11-28 @ 10:30:32
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0