Tisdagsnöje



Heiiiiiiiiii allihopa! Aktiva Linda här dåva som ska göra ännu ett inlägg!
Kan börja med och säga att jag hade besökarrekord igår med 34 unika besökare! Ett stort OMG.
(Folk gillar nog att skratta åt mina misslyckanden)





Efter skolan idag när jag kom hem så var min kära syster här så jag hängde med henne hem för att fylla på mitt USB-minne med lite nya Having a Blast låtar.
Lite randomly sådär när jag skulle gå fick jag syn på Alex vattenpipa som stod ensam och ledsen i ett hörn så jag föreslog att vi skulle röka lite, och inte för att jag trodde Anne skulle säga ja, men de gjorde hon minsann!
Så tisdagsnöjet denna veckan blev som sagt lite pipa åt folket.

Jag är inte så bra på att göra rökringar, men jag håller på och lär mej!





Typ total fail på sista bilden. Skulle ta ett stort bloss så de skulle bli mycket rök på bilden, det blev lite för stort och jag fick värsta hostattacken :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger som Anne. Fan va dålig du e XD

2010-09-28 @ 18:17:11
Postat av: Anonym

34 hahah

2010-09-28 @ 18:47:41
Postat av: MUPPAR

tror ni att ni är coo

la för att ni röker eller

så jävla ofräscht

TVI FAN VA ÄKLIGA NI ÄR

2012-07-12 @ 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0