2010

Jag kommer minnas år 2010 som året då:

Jag spydde som en gris. (tror aldrig jag spytt så mycket som jag gjort under 2010... HC )


Jag såg Green Day 2 gånger innom loppet av 2 veckor


Jag såg Backyard Babies och Johnossi live


Jag började spela bas i Having a Blast och spelade för första gången in en demo


Jag testade att snusa 


Jag slutade på Ljungarum och började bygglinjen på Bäckadal (byggbyxor på bilden mehehhe)


Jag för första gången åkte till sälen (åkte dock inte skridor, men jag åkte däremot hundsläde)


Jag hade 1 år tillsammans med min pojkvän


Jag för första gången hade ett sommarjobb


Jag badade i fontänen i rådhusparken


Jag testade hångla med hanna i ett badkar


Jag stog på scen och spelade utomlands (i Norge för att vara exakt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0