ÄR DU FULL!?

Jag och Kajsa sitter på mitt rum och spelar lite tv-spel.
Vi har druckit varsin monster och är lite allmänt flumm.
Jag bestämmer mej för att smaka på en body lotion som luktar väldigt gott (jag har gjort det innan, men denna gången kanske det var annorlunda?)

Jag: Blöööö, fy fan! de smakar inte lika gott som det luktar
*går in på toaletten och sköljer munnen*


en stund senare tittar mamma in i rummet

Mamma: Vad har ni druckit förnågot egentligen?
Jag: en monster var... vaddå då?
Mamma: är du säker på det? ni gömmer inte undan någon alkohol då? du sa "det smakar inte lika gott dom det luktar"
jag: nä :O bara monster.



efter det tog vi åter igen fram våra 47 vodkaflaskor som nästan var uppdruckna och drack upp det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0