Ska jag ta honom bakifrån då också eller?

Idag i matsalen:
en kille med långt hår uppsatt i en hästsvans går förbi vårat bord med en Green Day-väska.


Jag: Snubben har en green day väska, det är typ meant to be att jag ska gå fram och prata med honom.

Anneli: Det är typ meant to be att du ska ligga med honom. Så kan du dra honom i hans hästsvans också :DDD



vi skrattade.


Har btw ätit världens skummaste glass idag.
First i was liek: UÄÄÄK
Then i was liek: Hmm...
The i was liek: YUMMY :DDDDDDDD
Then i was liek: detta va överskattat. glassen var fulsnygg, men sen blev den ful.

Det var nån mystisk glass som var fryst apelsinjuice med fruktkött i. DEN SÅG INTE UT SOM PÅ BILDEN :(







Varför slår jag alltid besökarrekord när jag inte bloggat på jättelänge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0