bitch!

Jag har kommit på att jag har väldigt skumma drömmar.

Igår natt drömde jag att jag var på en Green Day-konsert med en kompis.
Konserten hölls på en lekplats här i Ljungarum och det var inte jätte mycket folk, bara kanske 40 st eller något.
Jag och min kompis stod längst fram och tittade upp på Green Day som spelade på taket till en lekstuga när plötsligt en lång, tjock, svettig och äcklig gubbe kommer och ställer sig framför oss.
Jag blir jätte arg på gubben och säger åt honom att eftersom han är så lång kan han stå bakom oss så vi kan se. Gubben låter mig stå framför honom, men han pressar min kompis bakåt och vägrar släppa förbi henne.
Jag blir ännu argare och ställer mig och skriker på gubben och pga det så kommer ett par vakter och bär mig till sidan.
Där står en av mina bygglärare, Mikael, och det visar sig att det är han som har sänt gubben att förstöra för oss på konserten. Jag börjar slå min lärare, men vakterna stoppar mig och säger att innan jag slår honom är det något jag behöver veta. Dom berättar att läraren inte bara sänt den tjocka gubben, utan att han också har smitt en ond plan som gjort att massa fattiga barn får svälta. Eftersom staten visste om det så hade dom bestämt att jag skulle få sparka min lärare 3 ggr i ansiktet för att straffa honom. Jag sparkade 5 ggr.

 

Efter det fortsatte drömmen och massa skumma saker involverades, bl.a. dinosaurier och allmänna toaletter ur funktion.

När jag vaknade hade jag hög puls och var fortfarande jätte arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0