smiskglass

2 saker som är totalt underbara är Glass och The Sims.

Kommer ihåg min bästa sims familj som jag skapade tillsammans med en kompis: Familjen Holami
Den bestog till att börja med av Svenne och Lotta, som var stenrika och bodde i ett jättefint hus i Uddaholm.
Dom adopterade först en liten ginger som hette Tore, därefter en afrikansk flicka vid namn Kimberly.
Efter att ha adopterat 2 barn tyckte dom att det var dags att skaffa ett eget.
Lotta blev gravid och födde tvillingar!
Tvillingarna var en tjej och en kille och var exakta kopior av sina föräldrar. 
De va tufft.



NU VET NI!

Kommentarer
Postat av: Niccie

Gillar du The Sims? Jag med...för typ 1 år sedan nördade jag jättemycket! Nu har jag The Sims 3 och man kan ju skaffa bilar och så men man kan inte köra med bilen...tror jag iaf?

2011-02-25 @ 21:25:03
URL: http://doggydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0