ta med den hem :D

Jag och Anneli är på väg tillbaka till lektionen efter rasten.
Vi går genom en tom korridor och anneli säger:
- Vilka fina tavlor det är här! Ta med dej en hem Linda :D

Lite på skämt plockar jag ner en tavla och börjar gå med den under armen. När jag sedan varit rolig nog går jag och hänger tillbaka tavlan på din plats. Jag råkar dock hänga den lite snett och när jag vänder mig om för att gå hör jag hur den glider. "Nä okej, jag ska vara duktig flicka och hänga den fint" tänker jag. När jag vänt mig om och är ca ½ meter ifrån tavlan glider helvetet liiiite för mycket och med ett jävla BANG så ligger det glas över hela golvet.

WOOOOOPSI. fuck tänker jag, ställer tavlan mot väggen och springer lite småfnissande därifrån. 
i'm such a bad girl. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0